Alla inlägg under augusti 2012

Av kunz - 31 augusti 2012 22:25

Du är det bästa jag har, du gör mig alltid glad...förutom när du åt upp mitt favorit godis innan idag.

Du gör mig alltid glad även fast jag inte visar det alltid, kunde jag visa hur glad du gör mig skulle jag nog blivit klassad som en idiot. Jag vill bara vara med dig, för jag mår som bäst när jag är med dig, det spelar ingen roll vad vi gör bara jag har dig nära så är jag den lyckligaste tjejen på denna planet. Visst vi har bråkat men det har alltid löst sig, är så glad att både du och jag tar detta seriöst och inte gör allt till ett spel. Att du säger " det gör inget, vi kommer få det bra jag lovar " jag hoppas verkligen att det blir det, visst det är bra nu men det kan bli bättre det tycker vi båda. Minns även första gången du sa " jag älskar dig " den dagen sitter som repeat i huvudet på mig.Folk kanske tycker att det är för tidigt att säga det, men så länge som vi har pratat så är det inte för tidigt. Jag älskar dig Erik det vet du om !

Just nu sover du tätt intill mig och ska snart sätta ner datorn och krypa närmre.. om du tillåter.. du brukar ju vara rätt ego när du sover   

Jag är med dig för att vi båda gör varandra glada. Jag vet att jag inte vill ha någon annan än dig jag kommer aldrig byta ut dig, det kommer alltid vara du !



 


Av kunz - 31 augusti 2012 22:13

Haha lite kul att massa folk börja kommentera och skit och anglaga mig för saker och ting. Så tänker ni säkert " det står 0 kommentarer i kommentars fältet " men jag ser alla era kommentarer men inte alla andra som läser bloggen.

Jag skrev att det är min åsikt och skrev inte om någon speciell person, bara att tanken slog mig när jag såg en gammal polare. Att sitta och försöka diskutera saker och ting vinner man inte över att ta person angrepp.. håll er till ämnet, ni vinner inte ett argument för ni säger " men du gör si och så och ser ut så och så " 

Jag skrev att jag inte tyckte det var den vackraste stilen en kille kan ha, det är MIN åsikt och det kan ni skita i. Om ni tycker det är snyggt ja vafan tyck det, jag säger inte att det är fel att tycka det.

Helt sjukt så patetiska folk har blivit, vafan är det att klaga över? Jag får tycka vafan jag vill och håll er till ert eget snälla !

& om det inte intresserar er klicka inte in på bloggen och om ni läser den och ni blir upprörda sluta läs då !

Bara för att jag skriver om en speciell stil.. den som många har just nu.. den med långt hår och märkes keps, ja ni ska ha det ni själva trivs i det har jag ingenting emot.

Men bara för att jag skriver om en stor grupp killar betyrder inte det att ni ska ta personangrepp mot mig. 

Ja lite små irriterad blir man, jag gör vafan jag vill och ni gör det ni vill that´s it !

Av kunz - 31 augusti 2012 08:12

Snart dags för att ta sig till skolan, det har gått 2 veckor drygt och är redan trött på det !

Engelska, psykologi och svenska står på schemat.. sticker även och solar efter skolan.

Om det blir som planerat kommer Erik hit ikväll... men man vet ju aldrig, annars blir det att åka till Helsingborg på lördag. 

Av kunz - 30 augusti 2012 20:05

Av kunz - 30 augusti 2012 18:17

Sen jag såg en gamal polare i stan i dag har jag inte kunna släppa detta.

Vafan är det för jävla stil flera killar har skaffat? 

Långt hår och keps det ser så otroligt flottigt och äckligt ut !

Detta är min åsikt så skiter i vad ni säger, för ni killar är rätt duktiga på att göra det själva.

Men helt ärligt sätt på er ett par tighta jeans och lite mascara och någon slags väska åt tjej hållet kan ni fan se ut som tjejer bakifrån. 

Förstår inte varför ni tycker att det är så jävla snyggt...

Skärp er !

Av kunz - 30 augusti 2012 15:20

Dags att slänga av sig byxerna & hoppa i ett par mjukisbyxor, göra något att äta, kolla lite på tv göra choklad bollar, städa,duscha & sen sova !
Är dock så sjukt jävla trött & en hemsk huvudvärk så får se hu mycket jag pallar..

Av kunz - 29 augusti 2012 19:59


Uh det måste se så löjligt ut att sitta och lyssna på denna och " digga" denna med hörlurar på lektionerna. Men kan verkligen inte låtabli !

Av kunz - 27 augusti 2012 21:38

AAH vad jag blir trött på detta !
Alltid.. Alltid .. Alltid när jag lägger mig i sängen så ska det vara något som stoppar mig för att jag ska kunna sova.
Antigen blir jag hungrig, eller är det en mygga eller fluga i rummet, eller så är det en lampa som lyser för starkt eller så har jag glömt tvätten i tvättmaskinen. Ja & allt hände just ikväll då jag ska upp som tidigast. Jag avskyr det !

Ovido - Quiz & Flashcards