Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Dags igen.

Av kunz - 28 november 2012 21:55

Det börjar väl bli en vana nu... Att gråta sig till söms för inget står till rätta.. Vet inte vad som tillhör vad.. Vilka känslor som tillhör vilket... Det tar kål på mig. & det räcker inte med att åka hem till någon jag känner.. Jag behöver något nytt... I min ensamhet skulle bli bäst.
Inget är som förr & såhär blir mitt framtida liv.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av kunz - 9 januari 2013 17:56

Måste verkligen få skriva av mig, för prata, det hjälper inte.Vem har ett liv som är en dans på rosor? Inte jag iallafall, mitt liv är väl som att gå på en spikmatta. Alltid ett sne steg varje dag, det räcker att jag säger något och någon blir förban...

Av kunz - 23 december 2012 23:27

Tror inte att det bara är jag som inte har någon julkänsla över huvudtaget. Men allt har ju sin anledning. Jag har 3 anledningar.. Julen är överskattad.. Den är inte som den va för 12 år sedan då familjen va hel & full av kärlek. Blir deprimerad ...

Av kunz - 9 december 2012 20:16

Detta är väl en ny start... Som jag inte ser så positiv just nu. Svårt att packa ner kläder för en vecka hos mamma för allra första gången i mitt liv och jag trivs inte med att pendla mellan mina föräldrar, det känns lite som att skickas fram och til...

Av kunz - 9 december 2012 17:21

Mirror, mirror, on my wall. I just want to be thin, pretty and tall. Mirror, mirror, if I change my hair, maybe someone will start to care ? Mirror, mirror, if I starve myself, at least i'll be beautiful, forget my health. Mirror, mirror, if I cut...

Ovido - Quiz & Flashcards