Alla inlägg den 6 november 2012

Av kunz - 6 november 2012 21:49

Nej det är absolut inte min dag idag. Har aldrig sovit så dåligt som jag gjorde inatt. Vaknar så klart med ett piss humör.. & saken blev inte bättre utan sämre ju längre dagen gick.
Försökte hålla ögonen öppna på alla lektioner & försöka göra så mycket som möjligt. Fick 2 inlämningsuppgifter klara som skulle vara inne idag.. Jo men klart att lärarna flyttar fram inlämningsdagen en vecka.
Min mobil har även fuckat upp sig & fick nolla hela skiten men vissa saker fungerar fortfarande inte..
Små bråk hit & dit..
Min kramp är tillbaka räcker att jag går 40 meter och hela magen krampar ( inte som håll )
& nu kramp i bröstet eller hjärtat .. Aa samma sida där hjärtat sitter iallafall.
Trött på det mesta nu.

Ovido - Quiz & Flashcards