Alla inlägg under oktober 2012

Av kunz - 31 oktober 2012 11:29

Istället för att sitta i bilen påväg upp till Kopparberg är vi påväg mot Stockholm !
Som alltid stannar vi till för att köpa mängder med godis, läsk och energidricka.. Dags att lägga på sig de kilo jag har lyckats gå ner.
Blir väl säkert ett stopp på mc för att lägga på lite till som man INTE behöver ... Och det blir säkert massa skräpmat i Stockholm med...

Av kunz - 30 oktober 2012 21:27

 
                                                                   

Av kunz - 30 oktober 2012 15:50

Äntligen är mitt rum färdigstädat !
Passade på att damma också som jag inte har gjort på ett bra tag. Så nu är de svarta sakerna svarta och de vita är vita och inte täckta av damm.
Hinner ju knappast vara hemma så undrar hur allt damm kommer dit ?
Hann mer eller mindre bara slänga kläderna i tvätten och lägga in rena kläder i garderoben innan mamma ringer och säger att jag ska med till Ikea... Onödigt... Finns inget kvar på Ikea för det har ju varit 30-80% "rea" hela veckan så det fanns ingenting kvar där.. Jo toaborstar och någon klädhängare sak som man har på dörren fanns kvar och det var det ända vi fick med oss.

Snart dags för mig att packa för i morgon blir det en heldag i bilen mot Stockholm !
Jag tror jag redan har hemlängtan..

Av kunz - 30 oktober 2012 14:11

Av kunz - 30 oktober 2012 11:33

Av kunz - 29 oktober 2012 21:42

Nyss tagit en varm dusch och tänkte inte ha en kall säng som jag är tvungen att värma upp ! Jag avgudar människan som kom på värmesäckar !
Slängde in den i mikron och slängde den i sängen så sängen blev varm till jag kom ut ur duschen.
Slängde även datan i sängen och satt på Sean the man "atci" & Johan Glans som får bli min underhållning ikväll. Med tanken att jag inte vill att denna dagen ska ta slut för jag måste storstäda mitt rum och packa.. Men men får väl se framemot veckan i Stockholm med ett leende ?

Av kunz - 27 oktober 2012 23:27

Jag har alltid önskat att min pojkvän skulle stå utanför dörren som en överraskning. Att det skulle vara en romantisk sak.
Jag har varit med om det, det var inte såhär jag ville ha det.
Jag ville inte ha mitt ex bankande på mitt fönster när jag precis har somnat i alla mina tårar. Jag ville inte att mitt ex skulle vara svin full och fråga " får jag sova här " och det sista han säger innan han somnar " Amanda kan du ta en spann till mig ? "
Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag hoppas det bara är en dröm.

Av kunz - 26 oktober 2012 13:03

Ledig och har det bra !
Äntligen fick jag sova ut så länge jag ville !
Så har nyss kommit ut ur duschen & hoppat i mina mjukiskläder. Det händer ändå inget speciellt för min del idag.. Blir nog bara att tänka på vad man ska ha för kläder med sig upp till Stockholm & om det är vinterjackan som gäller eller jag ska fortsätta med skinjackan jag kan ?

Har även namnsdag idag haha.. Så grattis på namnsdagen till alla er som heter Amanda!

Ovido - Quiz & Flashcards