Alla inlägg under oktober 2012

.

Av kunz - 15 oktober 2012 13:42

Av kunz - 14 oktober 2012 16:01

Av kunz - 14 oktober 2012 00:26

Ja om man bara hade makten att kunde och får göra vad man ville.
Jag hade spolat tillbaka tiden... Och gjort rätt från första början.
Att jag aldrig kan göra rätt... Inte undra på varför man känner sig misslyckad emellanåt.
Magen väder sig ut och in denna natten. Om jag bara kunde vara på det stället jag önskar.. Då kanske något kunde stå rätt till.
Känner mig maktlös idag.. Allt jag har sagt har ingen mening för någon.
Om jag bara hade fått min vilja genom en enstaka gång. Då kanske det hade funnits ett leende på mig.

Och varför ska allting vara så dyrt och besvärligt ?
Jag kommer aldrig kunna starta om och få den energin jag behöver. En ny fräsch start är vad jag behöver... Ja & pengarna så jag kunde ta mig härifrån så jag kunde andas och slippa tänka på andra.
Drömma... Det kommer jag aldrig sluta göra. Att göra fel.. Det kommer jag alltid göra. Absolut ingen gör mig höga förhoppningar.
Ger ett stort finger till denna helgen !

Av kunz - 13 oktober 2012 20:46

Av kunz - 13 oktober 2012 11:35

Är så sjukt trött på dig och ditt beteende, alla dina bortförklaringar och allt. Att du aldrig kan höra av dig bara när du inte har något att göra då jävlar passar det att höra av sig.
Fattar inte att jag ens pratar med dig allvarligt talat, du är fan inte värd min tid. Du gör mig så jävla irriterad bara när du öppnar käften. Glad att kontakten är bruten.
Ha det !

Av kunz - 12 oktober 2012 19:53

Klart att man åker när man är van.
Van med alla ljud och ljus och att ha någon bredvid det är då man åker hem och ska bli van med ett knäpptyst hus och ett bäckmörkt rum & utan sin pojkvän bredvid.
Men jag slänger mig i sängen sliter av totten som man har haft i håret varje natt, sliter av mig bhn och myser ner mig med alla mina 7 kuddar. Ja nu är det bara Erik som saknas... om han bara kunde svara på sms, eller ta sig hit..  

Av kunz - 11 oktober 2012 07:32

Jag va hemma i måndes och stod och tvekade om jag skulle ta vinterjackan med mig eller inte. Så klart väljer jag att inte ta den, något jag ångrar..

Av kunz - 10 oktober 2012 14:07

Sjukt jävla onödig dag... Fick en ny svenska uppgift & kunde inte göra det än.. 80 minuter i onödan.
Hälsopedagogik... Skriva lite om framtidsplaner.. Gick inte heller.. Överbelastat internet & för lite batteri på mobilen.
Nu.. Föreläsning om något jag inte sitter och lyssnar på.. Har för lite energi för denna dagen.. Vill "hem" nu!

Ovido - Quiz & Flashcards