Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av kunz - 5 oktober 2012 17:55

Jag är förvånad att jag sov så bra inatt trots att jag sov hos Erik.
Tror jag sov så bra för att jag visste att han var där.
Men sovmorgon... Ja det var väl inget jag skulle förvänta mig. Halv 6 ringer hans alarm och jag ligger klar vaken och kan inte somna om. & sover inte jag ska inte han sova heller.. Men det gick väl si sådär att väcka honom.

Jaja släpade mina fötter till bussen och funderade om jag skulle ta bussen hem istället för att vara i skolan.
Näpp en dryg dag för mig i skolan blev det.
Alldeles för trött för att tänka, alldeles för hungrig för att fokusera och det kunde ju bara bli bättre.. Trodde jag ja.
Sämre! Så klart !
Somnade nästan direkt när jag kom hem & är drygt ny vaken. Med spykänslan i magen & känslan att huvudet håller på att sprängas av smärta.
Ja min fredag spenderas nog i sängen eller i badkaret.
Låt denna helgen gå låååångsamt !

Ovido - Quiz & Flashcards