Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Lagom duktig !

Av kunz - 30 oktober 2012 15:50

Äntligen är mitt rum färdigstädat !
Passade på att damma också som jag inte har gjort på ett bra tag. Så nu är de svarta sakerna svarta och de vita är vita och inte täckta av damm.
Hinner ju knappast vara hemma så undrar hur allt damm kommer dit ?
Hann mer eller mindre bara slänga kläderna i tvätten och lägga in rena kläder i garderoben innan mamma ringer och säger att jag ska med till Ikea... Onödigt... Finns inget kvar på Ikea för det har ju varit 30-80% "rea" hela veckan så det fanns ingenting kvar där.. Jo toaborstar och någon klädhängare sak som man har på dörren fanns kvar och det var det ända vi fick med oss.

Snart dags för mig att packa för i morgon blir det en heldag i bilen mot Stockholm !
Jag tror jag redan har hemlängtan..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kunz - 9 januari 2013 17:56

Måste verkligen få skriva av mig, för prata, det hjälper inte.Vem har ett liv som är en dans på rosor? Inte jag iallafall, mitt liv är väl som att gå på en spikmatta. Alltid ett sne steg varje dag, det räcker att jag säger något och någon blir förban...

Av kunz - 23 december 2012 23:27

Tror inte att det bara är jag som inte har någon julkänsla över huvudtaget. Men allt har ju sin anledning. Jag har 3 anledningar.. Julen är överskattad.. Den är inte som den va för 12 år sedan då familjen va hel & full av kärlek. Blir deprimerad ...

Av kunz - 9 december 2012 20:16

Detta är väl en ny start... Som jag inte ser så positiv just nu. Svårt att packa ner kläder för en vecka hos mamma för allra första gången i mitt liv och jag trivs inte med att pendla mellan mina föräldrar, det känns lite som att skickas fram och til...

Av kunz - 9 december 2012 17:21

Mirror, mirror, on my wall. I just want to be thin, pretty and tall. Mirror, mirror, if I change my hair, maybe someone will start to care ? Mirror, mirror, if I starve myself, at least i'll be beautiful, forget my health. Mirror, mirror, if I cut...

Ovido - Quiz & Flashcards