Alla inlägg under november 2012

Av kunz - 2 november 2012 14:07

Trodde att shopping ALLTID fick mig på bättre humör. Men nej inte ens det får mig på bra humör. Jag har hemlängtan för att vara iväg med familjen Kunz är som en plågsam långsam död ! Vill åka hem till Erik nu, är så trött på att vara med familjen !

Av kunz - 1 november 2012 19:43

Dags att bege oss in till stan.. Eller man kanske kallar det centrum här i Stockholm ?
Även dags att gå in de nya skorna. Och få trä smak i röven för det är dags att kolla på skyfall med pappa.
Ont i magen & är trött.. Men taggad ändå.

Av kunz - 1 november 2012 08:40

Vad ska man säga.. En sömnlös natt?
Visst lite sömn blev det men vaknade för många gånger och snurrade allt för många varv.
Har en snarkande syster under mig som iallafall har turen att sova & inte ligga högst upp i en våningssäng som knarrar om man bara blinkar.
Tror att jag ska ta och försöka somna om för den som var vaken först skulle få gå ner och köpa ny bakta frallor.
+ att det blir att kolla på skyfall ikväll med pappa.. Om vi hittar rätt bio såklart,

Ovido - Quiz & Flashcards