Alla inlägg den 12 juni 2012

Av kunz - 12 juni 2012 18:31

Bara efter några timmars sömn med Emma så var det dags att stressa igenom morgonen sen åka till Önnestad för att ta bussen mot Göteborg !


Efter några timmar i bussen så stannade vi på Nordstan 1 timme tror jag det blev, sen gick vi till Liseberg & väntade i kö en evighet för att komma in.

Sen gick jag, Emma & Robban banana.. tur att det inte var så mycket folk där så man slapp stå i timmar på varje attraktion.

Hade även lurat in Emma att jag hade åkt Kanonen och att den inte var läskig ( för hon är en liten fegis )
Men när vi väl stod i kön till den så var jag bara tvungen att erkänna att jag inte hade åkt den. Så var själv lite nervös för den, men fy fan va kul det va, sen efter det åkte vi den minst 6 gånger till.. något som min skalle & mage inte pallade, så mådde riktigt illa den sista timmen. 

Kom hem runt halv 12 och när jag la mig i sängen känndes det som jag fortfarande åkte kanonen & även i morse, som tur är har det nyss lagt sig så mår inte lika illa längre ( som tur är)


Längtar nu till sommaren då jag kanske ska upp dit igen, men kommer skippa atmosfear, höjdsckräcken räcker för mig...

Men hade en svinigt rolig dag..


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards