Alla inlägg den 22 juni 2012

Av kunz - 22 juni 2012 16:31

 Är inte alls en person som firar midsommar, för mig är det en helt vanlig fredag.. eller en dag då det alltid regnar.

Fick höra för många år sedan vad midsommarstången står för, ja ska man tro det eller ej?

Läste även på Marcelos blogg att den syboliserar en penis. Lite kul faktiskt.. för mig som har dålig humor.

Så.. jag fotsätter denna regninga fredag med att kanske kolla på film eller något annat tråkigt..

Så kära svenskar fortsätt att dansa som efterblivna grodor runt en penis med era barn. Det ser ju klokt ut ;)


Av kunz - 22 juni 2012 12:12

 

        

Yes, you name it, vi var i USA, den 22/6-2011 så var vi på Disney Land & Walk of fame.

En riktigt härlig dag, men förra midsommar så var vi på Sea World, enligt datumet så var midsommar förra året den 24?

Men men vi var i USA och njöt av varje minut. Längtar tills det blir nästa gång då vi åker till Florida & Las Vegas i drygt 3 veckor. Det kommer inte bli lika intensivt som vår förra resa ( första ) då vi var i flera städer på 3 veckor och då res tiden tog många dagar av oss. Så om drygt 3- 3½ år så är jag säkert påväg till USA. Hoppas bara tiden går fort så jag slipper vänta. För första gången vi skulle åka kom vi på det 3 år tidigare... då det känndes som en evighet innan vi satt på flyget dit. Men men..


Bilder från förra midsommar  -2011


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards