Alla inlägg den 21 juni 2012

Av kunz - 21 juni 2012 22:28

Dåligt bloggande på grund av vädret & inget att skriva om så varför inte avstå då?

Men.. har lyckats bränna mig " igen " kanske ska hålla mig vaken i solen i sommar så man kan hålla koll på när man bränner sig?

Efter att ha spenderat en stor tid i solen genom att bara ligga och bränna fläsket kom mamma hem & satte fart på mig. Små började dammsuga vår så kallade " pool " kom inte så långt innan mormor ville växla ett tusentals ord med mamma så det blev inga stora resultat i poolen ( eftersom hon var tvungen att hjälpa till )


Satt nyss & pratade med mamma om vad som har hänt, vad som händer, och vad som kanske händer. 

Allt från killar,skolan,förhållande,utseende & konstigt nog sängar?

Ja, jag bor ju på ett litet mentalsjukhus då får man väl ta de konstiga diskotionerna. 


Är lagom trött för att krypa ner i sängen & slänga på en film & kanske somna i tid, eller kanske inte, varför inte sova bort hela dagen om det bara ska regna 5 dagar framöver om inte mer. Det kanske var bra att jag somnade i solen som fanns trotsallt.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards