Alla inlägg under juni 2012

Av kunz - 10 juni 2012 16:43

Dags för en sömnlös natt med Emma. Hon är strax påväg ner till vårt lilla mentalsjukhus.

Vad vi kommer göra hela natten återstår att se, tror bara att vi kommer skratta igenom den som vi burkar göra när vi pratar i telefon varje kväll.

Anledningen till att vi kommer vara vakna en stor del av hela natten är för att vi är nog sjukt taggade för morgondagen då vi åker till Göteborg och spenderar lite tid på Nordstan och en större del på Liseberg ! 

Vi kommer nog komma hem hesa, eller med ingen röst alls.

Kanske ska tvinga in henne i Hotel Gasten.. isåfall kommer vi nog vara halv döda av skräck.

( Men jag tror jag mest är taggad för Ben & Jerry´s baren, har blivit helt beroende av den jävla glassen, kommer bli smäll fet om jag fortsätter som jag gör.. )



 

Bjuder även på denna bilden.. som är tagen för snart 1 år sedan

Av kunz - 10 juni 2012 12:43

                                       

Av kunz - 9 juni 2012 10:50

Från att vakna med ångest över allt och ingenting..bara tanken på att man var tvungen att gå upp var inte rolig..

Tills mamma frågar om jag ville gå på bio ( Snövit ) ikväll, men då kommer pappa och sa att han ville åka till Bella´s i Bromölla.
Så deppiga lilla jag blev en glad tjej på några sekunder.

Så planerna för idag blir antagligen att åka till Bella´s med hela familjen sen åker pappa & syrran hem och kollar fotboll medans vi kollar på Snövit.


 


Av kunz - 8 juni 2012 19:48

Dags att koppla ifrån allt skit, pluggar i hörlurarna och går en runda och hoppas på bättre humör.

Det är verkligen något som behövs idag, och varför inte passa på när solen väl är framme?


Av kunz - 8 juni 2012 07:00

Sista vanliga dagen i skolan.. skönt, men det är fortfarande 1 vecka kvar att vakna med ångest.

Men sen är det bara 3-4 dagar kvar tills jag & Emma mf åker till Götet / Liseberg, sen börjar min & Emmas galna sommar tillsammans.

Vi har redan planerat en stor del av den, så klart tillsammans, men hur det egentligen blir eftersom hon är jätte duktig på att höra av sig ( eller inte ) så får vi se. Men älskar henne ändå.



 

Av kunz - 6 juni 2012 18:58

       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards