Alla inlägg den 2 juli 2012

Av kunz - 2 juli 2012 22:56

Dags att slänga sig i sängen  & plugga in hörlurarna och drömma   mig bort, kanske upp till Stockholm eller någon annan stans där Justin har sin konsert, något som nog alltid kommer vara en dröm för mig, kommer ju inte kunna tjäna ihop över 3000 kr på några dagar, för biljetterna släpps på fredag.. vart är pengarna när man väl behöver dem?

Så det blir väl att drömma och " övertänka " på saker och ting som jag är sjukt duktig på.. & det sabbar alltid, både mitt humör och annat. 

Men jag är en brud och övertänker på för mycket... dålig... men sant.

Gillar du mig ta mig för den jag är, gör du inte det är jag inte den för dig 


 


Av kunz - 2 juli 2012 21:41

Hemma utan sällskap... Har nog blivit för van att ha Madde vid min sida. Känns tomt vart man än går & känner mig sällskaps sjuk.

Men visst, lite skönt att vara själv så jag kan hinna sakna henne, och vakna då jag själv vill ( om mamma inte börjar städa klockan 10 på morgonen förståss )

Men har haft 2-3 härliga dagar tillsammans med Madde. 

Denna gången blir det en längre paus innan vi träffas igen, då vi kan spendra tid med andra.


Men är hemma efter alla besvär med bussar och tåg i Hässleholm, p.g.a ingen ström från Malmö till Kristianstad.. då man är på dåligt humör pga dålig sömn och att man var hungrig, men allt går om man bara vill och hittar sina egna lösningar.

Så är lagom sliten nu.. så ska snart sova för att vara pigg i morgon då jag ska träffa Ellen. Vad vi hittar på vet jag inte, men något gör vi alltid. 

Dock ser det inte så ljust ut på mitt humör i morgon då jag har hamnat i min kära depp period jag har 1 gång i månaden, så sitter och lyssnar på massa kärlekslåtar & tycker synd om mig själv för stunden för att jag inte har någon kille bredvid, men det gör inte saken bättre att sitta hemma & göra det.

Men babblar satan här så dags att sluta skriva känner jag.


  Knas bild som jag bjuder på


Ovido - Quiz & Flashcards