Alla inlägg den 17 juli 2012

Av kunz - 17 juli 2012 19:31

I really wonder why people suddenly change. One day they are sweet, the next day they´re not. One day they are here, the next day they´re gone. One day you are important to them, the next day you are worthless.
That is how ironic things and people can be. Pretty shits, pretty lies. But it´s your choice, you choose to get hurt when you choose to be close.

Av kunz - 17 juli 2012 00:59

Efter att ha znoosat mig och Ellen i 3 timmar i smyg så var vi tvungna att gå upp för att hinna med dagens plander.
Så efter att vi har möblerat om mitt rum & flyttat alla mina 120 bilder från väggen upp till taket...låter konstigt... men coolt blev det.

Så blev vi båda chockade då familjen Kantola står utanför mitt fönster då vi båda har för korta tröjor och visar rumpan och är helt ofixade så svängde dem innom på en fika.Då pappa plöstligt kläcker ur sig att vi kanske åker till New York i höst över en lång weekend för han ville på någon handel grej, haha shit blev världens lyckligaste tjej när jag hörde det, så istället för att vänta 3 år för att åka till USA så kanske vi åker i höst, men vi åker nog om 3 år också till Florida, Las Vegas.
Efter någon timme då Ellen hade stuckit hem efter hon har hjälpt mig med mitt rum, ringer hon mig och frågar om jag kan hjälpa henne hemma hos henne.. den duschen jag tog när hon stack hem var inte så nödvändig då man var tvungen att börja slita igen.

Men bra blev det.


Så är lagom sliten nu för att sova.. tror jag.

Slänger nog upp några bilder från helgen och veckan i morgon eller senare i veckan.  


Ovido - Quiz & Flashcards