Alla inlägg den 12 juli 2012

Av kunz - 12 juli 2012 20:00

Dags att skriva av sig lite.. är så sjukt arg, besviken och alla andra tusen känslor man kan ha på en och samma gång.

Skulle vara lättare att bara spy ut allting på en person som lyssnar, men  kom på att det inte finns folk som gör det längre, folk tar ju för fan betalt för att " bry sig" när det inte bryr sig ett skit. Så skriver bara av mig här snabbt och enkelt, är du inte intresserad att läsa, sluta läsa då och lämna bloggen.


Varför jag är så jävla arg?

Jo, jag pallar seriöst inte ta all denna skit folk ger en, är det verkligen det bästa ni kan ge? skit och kränka ner en? 

Är det så jävla nödvändigt helt ärligt, mår ni bättre av att se en annan person må sämre, eller mår ni bättre att göra så en annan person mår bra?

Tror ni mår bättre att göra någon annan glad. 

Men skit samma, den stora delen varför jag är sjukt sur, är för att folk " en viss person " sviker mig om och om igen, och jag är idiotisk och försöker ha kvar h*n i mitt liv. Vet inte hur många som har varnat mig för att inte vara så bra vän med " den personen " just nu inser jag det.. dock för sent att jag inte mår bra i " den personens " närhet.. eller jo ibland men fan inte när det kommer till andra saker. Att bli kallad saker och ting och rent utnyttjad sen förlåta h*n.. ja jag kan kalla mig idiot i vissa situationer.

Vad mer har jag inte blivit lurad över... kan nämna en miljon saker minst. Är så jävla blåögd ibland.
Denna skiten jag har fått ta av " den personen " gör bara så att jag vill flytta och starta om på 0, kan verkligen inte se h*n på stan eller någon annan stans. 
Har sagt det innan... vart är pengarna när man väl behöver dem?

Om jag kunde skriva namnet skulle inlägget inte vara så jävla rörigt och svårt att förstå, kunde skriva allt då, men vill inte riskera något..


 

Av kunz - 12 juli 2012 12:27

 
Jo dessa skorna.. vem f*n köper dessa helt ärligt? 
Och vem vill ge 2000 kr för dem?

Haha sjukaste.

Ovido - Quiz & Flashcards