Alla inlägg den 31 juli 2012

Av kunz - 31 juli 2012 19:25

Äntligen börjar morgondagens förberedelser bli klara så jag äntligen kan sova och ta den plats jag behöver i sängen   
I morgon drar jag över till Tyskland över dagen för ännu en familje dag.. senast var den i Danmark på Tivoli.

Dock ska jag upp så jävla tidigt så jag undrar om mitt humör kommer hållas uppe så som den gjorde i Danmark, headsettet är nog min räddning som kanske håller mig på lite bättre humör.

Det blir i allafall att gå upp kvart över 6.. känns som om man ska till skolan...

Så dags för mig att slänga mig i sängen så att jag får de timmars sömn som jag missade inatt..


 

Av kunz - 31 juli 2012 02:43

Jag trodde att jag var förjävlig att sova med. Men Erik... Haha han är värre än mig.. Jag snurrar rundor som fan tills Erik tog upp hela sängen. Och jag är nog intryckt några timmar till mot väggen tills han vaknar & jag kanske får sova någon timme.. Det är nog dags för mig att skaffa en större säng.

Ovido - Quiz & Flashcards