Alla inlägg den 9 juli 2012

Av kunz - 9 juli 2012 19:46

Har verkligen varigt med om bättre måndagar än denna.

Egentligen skulle en polare hit och sova här... har inte träffat h*n sen valborg.

Men då pallade h*n inte det så skulle egentligen jag komma dit, gick även upp extra tidigt för det tar 3-4 timmar att komma dit. Vaknade även med världens förkyldning.. det finns ju inget bättre än att vara sjuk på " sommaren "

Men.. sen smsade h*n att h*n jobbade dubbelt... där var dagens planer sabbade och mitt humör på en lägre nivå.

Tvingades in av både mamma och en " polare " till stan eftersom det är Rix Fm festivalen där idag..så drog in... 30 minuter för min så kallade " polare " bad mig att sticka & även har h*n kallat mig saker och ting..Eftersom jag har ett menshumör, förkyld och skit trött så blev jag jävligt förbannad och pallade inte ta skiten mer så stack hem.  Innan har jag inte tagit åt mig av skiten h*n gav mig... men dessa gångerna har jag faktiskt gjort det...


Så sitter hemma just nu och lyssnar på musik, funderar på att tappa upp ett bad eller kolla film. Eller sticka ut och bli okontaktbar.


 

Ovido - Quiz & Flashcards