Alla inlägg den 20 juli 2012

Av kunz - 20 juli 2012 22:34


Känns som en evighet kvar.

Av kunz - 20 juli 2012 15:48


(Spola fram till 1 minut )





( Spola fram till 4 minuter )


Som planerna ser ut,verkar det som vi åker om 3 år till USA, Florida, Las Vegas och Grand Canyon.
Så när vi är i Florida ska vi till Orlando Universal studios, då jag kommer utmana både mig själv och pappa att åka dessa, får se vem som dör först...


Av kunz - 20 juli 2012 14:28

Tror att jag måste vakna och inse och vara ärlig mot mig själv att jag har börjat tappa intresset för ***
Hur du beter dig, vad du har sagt och gjort, och jag håller kvar.
Folk har varnat mig så många gånger, hur blind får man vara egentligen när det gäller sådana saker.
Folk som ser det från en annan vinkel och ett annat perspektiv bör veta bäst, de senste gångerna, har de alltid haft rätt.

Som sagt, dags att jag bör vakna och inse mina fel.




Ovido - Quiz & Flashcards