Alla inlägg under juli 2012

Av kunz - 25 juli 2012 09:11

Puh... Det är helt okej med denna värmen, och helt okej att det är 25-26 grader redan och klockan är bara strax över 9. Får dock inte sitta i solen så länge till för ska in & fixa mig & sedan möta upp 2 polare i stan... ( ni sabbar min dag... Jag vill sola.. Inte vara med er när det är så här bra väder ;)
Får väl utnyttja varje minut här nu då..

Av kunz - 24 juli 2012 22:02

Kvälls underhållningen fick bli att kolla på allsång på skansen ( efter show ) då Tomas Ledin hade en speling 1 timme.

Hade fan inte suttit fel att vara där då, men fick sitta och kolla på tv´n och höra mamma och pappa i bakrunden sjunga falskt till alla hans låtar. Dock är det bara några månader kvar tills jag åker upp till Stockholm ( v.44 ) en weekend och ska kolla på cirque du soleil.

Men som mamma sa... först är det Tyskland över en dag.

Så Stockholm får vänta.


  
( Stockholm 2010 )

Av kunz - 24 juli 2012 19:02

 
Ja, jag kan verkligen inte klaga, jo på lördag & söndag kan jag. Då skit vädret antagligen kommer tillbaka.
Så blir att pressa som fan dessa dagar är framme. Tänker INTE komma till skolan som ett spöke, & i vinter kallar solariumen.
Har nog fått för mycket sol & frisk är sjukt trött, undrar hur fan jag kan bli det av att ligga i solen hela dagen och inte lyfta eff finger ?

Av kunz - 24 juli 2012 14:33

Äntligen kom den svenska sommar värmen.. har legat ute i solen sedan klockan 10 i morse, och kom nyss in pallade inte värmen mer, har 32 härliga grader där ute. Synd att poolen inte är städad så man kunde bada....
Men det är nog dags att lägga sig i solen någon timme till, eller ja tills pappa kommer hem så att han kan börja girlla.



 

Av kunz - 23 juli 2012 14:23



LOL

Av kunz - 22 juli 2012 16:15

Dagen känns verkligen som den dag det är... söndag.
Då jag inte pallar göra ett skit, så ska sätta mig och kolla på LOL i min ensamhet   

Av kunz - 22 juli 2012 02:01

Haft en riktigt bra dag i Danmark som har bjudit på många skratt & bra stunder.. Även bra stunder för ögonen då några snygga killar passerade förbi "ha-ha"
Bjuder på en svin ful bild på mig.. Men varför inte bjuda på sig själv?
Även tvungen av pappa att ta bild på våra svin dyra red-bulls som kostade 40 spen stycket...
Men men en väldigt bra dag blev det.
Tackar Thomas Petersson för att han sa " vaknar man glad missar man ingenting och är glad hela dagen " det stämde faktiskt inte ens syrrans eller mammas dåliga humör sabbade mitt... Förvånad över det faktisk.
Men dags att sova så att man inte sover bort hela dagen i morgon.
Ha det gott !

Av kunz - 21 juli 2012 01:33

Okej, bloggplatsens app har "nyligen" kommit ut så provar blogga från mobilen.
Måste bara yttra mig lite.. Hur jävla besviken jag är på en "vän" som har tagit mig som reserv dessa dagar då hennes "bästa vän" har varigt iväg.
Jävligt schysst...
Att jag inte insåg det tidigare och kunde spendera tid med de som INTE tar mig som reserv.
U know who you are !

Ovido - Quiz & Flashcards