Alla inlägg den 3 september 2012

Av kunz - 3 september 2012 22:11

Har en skit jobbig dag framför mig i morgon med dryga & många lektioner...kul !
& eftersom jag är lika smart som Sid i ice age sitter jag uppe och kollar på det okända & skrämmer upp mig själv att jag ska bli hemsökt. Kommer inte kunna somna på flera timmar nu ju. Vart fan är Erik när jag behöver honom ?! :@

Av kunz - 3 september 2012 20:56

Ååh kom nyss ut ur duschen & fönade håret HELVETES JÄVLA PISS DET ÄR FÖR FAN SVART !!!!
Ändå lyssnade jag på mamma & tog en ljusare färg men nä SVART är håret FITTA ALLSTÅ JAG KOMMER INTE VISA MIG UTE LÄNGRE. Ser fullkomligt ut som en ******. Så grattis Erik nu kan du kalla mig det jag tar illa upp av :(

Det ser inte svart ut på bilden eller hur?
I verkligheten men jodå SVART

Av kunz - 3 september 2012 17:06

Knappt hunnit vara hemma innnan man ska in till stan igen och göra någora ärenden " suck "

Ska på möte och kolla upp lite saker, sen blir det till apoteket och fixa lite tabletter och kanske hårfärg.. om jag kan komma på någon snygg hårfärg !

Förslag tack !

Av kunz - 3 september 2012 13:23

Måndag.. fan vad jag hatar det !

Har en så jävla dryg dag i skolan svin långa lektioner som inte är roliga alls. Uh fuck detta vill HEM

Ska fan slänga mig i sängen med jävla massa choklad och bli fet !

Är fett arg... vaknat på fel sida i dag, och det märks !

Kanske ska ta och internet shoppa ikväll så jag blir på bättre humör....

Ovido - Quiz & Flashcards