Alla inlägg den 19 september 2012

Av kunz - 19 september 2012 19:23

Kom på en sak som fungerar för mig.
Om jag är sur/arg/ledsen ja alla humör förutom glad & sprallig.
Det är att tänka tillbaka på saker som har gjort mig glad. Något som har fått mig att skratta.
Som idag. Så har jag haft en skit dålig dag. Så bläddrade genom alla bilder på mobilen & hittade en film på Erik. Haha att kolla på honom får mig att må så bra.
Även att tänka tillbaka på andra saker.
Så att tänka tillbaka det är nog min nya taktik.

Av kunz - 19 september 2012 19:23

Kom på en sak som fungerar för mig.
Om jag är sur/arg/ledsen ja alla humör förutom glad & sprallig.
Det är att tänka tillbaka på saker som har gjort mig glad. Något som har fått mig att skratta.
Som idag. Så har jag haft en skit dålig dag. Så bläddrade genom alla bilder på mobilen & hittade en film på Erik. Haha att kolla på honom får mig att må så bra.
Även att tänka tillbaka på andra saker.
Så att tänka tillbaka det är nog min nya taktik.

Ovido - Quiz & Flashcards