Alla inlägg den 10 september 2012

Av kunz - 10 september 2012 16:50

Nä har faktiskt ångrat mig.
Jag ska sälja min Justin Bieber biljett.

Någon intresserad... skriv i meddelande på facebook !

Av kunz - 10 september 2012 15:03

Nä här räcker det inte att jag har hosta & världens finnigaste näsa & huvudvärk slå till med feber också !
Haha vill fan gå under eller något, jag hatar att vara sjuk, det är så jävla drygt att vara hemma & gå rundor & må dåligt. & sova kan man inte heller för då drunkanar man i sitt eget svett FRESH!

Av kunz - 10 september 2012 11:10

Asså vet inte hur jag ska göra. Funderar på att köpa ett par jc lita spikes. Men det känns som om alla har dem & att efter vintern så kommer dem vara "ute" eller så kommer jc ut med en ny kollektion som är snyggare.
SKA jag eller INTE ?

Av kunz - 10 september 2012 07:31

Okej 3 e dagen jag mår piss dåligt & det blir inte bättre utan värre.
Tar alla mediciner för hals och förkylning som jag hittade för pallar inte vara sjuk !

Ovido - Quiz & Flashcards