Alla inlägg den 17 september 2012

Av kunz - 17 september 2012 19:43

Dags att slänga sig i soffan... Trodde jag ja!
Ah blir arg vafan ska pappa ha tv'n för när han inte är hemma?
Jaja.. Får väl sitta i syrrans j*vla data stol & få ont i röven.
NÅGON SOM KAN BJUDA MIG PÅ EN RESA NÅGONSTANS?
ELLER TA MIG PÅ EN SPA-DAG ELLER VAD SOM... NÅGOT SOM GÖR MIG LUGN & SLÄPPER ALLT ANNAT ?!

Av kunz - 17 september 2012 16:36

       
Japp, såhär sociala är vi med varandra, antigen har vi datorn eller mobilen. 
Nä om man ska ta och släpa med Ellen ut istället... solen är ju ändå framme... Om det är en bra ursäkt får vi se.

Av kunz - 17 september 2012 11:23

Ja det är verkligen dags att få tummarna ur röven och ta tag i mitt liv.
Efter att ha pratat ut med mamma igår så fick det mig att inse saker och ting.
Jag är för stressad & får aldrig ta det lugnt. Är alltid stressad över allting hinner knappast andas mellan alla saker jag ska göra, fram och tillbaka till skolan, skolarbeten, städa, fram och tillbaka till Erik och så mycket annat där emellan. Uh det tar kål på mig !
Kan ju aldrig slappna av.
Nej det är dags att övertala mamma att vi ska åka in till hennes lokal så hon kan ge mig en massage ( som hon är skyldig mig )
Kanske åka in till stan & köpa en ny väska så jag kan lägga det åt sidan.
Min "to do" lista är lång.. Riktigt lång & handlar bara om mig själv.
Jag behöver åka iväg själv & få andas ut.
Om pengarna hade räckt till så hade jag satt mig på ett flyg till solen.
Men pengar.. Ja det har jag inte så det räcker till. Det skriker pank i plånboken !

Ovido - Quiz & Flashcards