Alla inlägg den 8 september 2012

Av kunz - 8 september 2012 21:38

Börjar om från 2 med Once upon a time. I min ensamhet med någon bredvid. Ja att man kan känna sig så ensam med någon som ligger 40 cm bort.. Är det bra eller dåligt?

Av kunz - 8 september 2012 19:50

Haha fan vad arg jag blir !
Jävla bajs hals !
Ni som kan sitta & tjocka er och ha det så jävla mysigt medans jag trycker sönder & snart hostar blod aaaah varför just ny & varför just jag ?
Ha det så jävla kul ! :(

Av kunz - 8 september 2012 19:46

Åh vad jag börjar bli trött på detta. Har nog Sveriges sämsta emunförsvar !
Antigen blir jag förkyld eller så får jag ont i halsen & vet fan inte hur...
Jaja hals ont igen, snart dags att skaffa en väska som blir mitt apotek !
Huvudvärks tabletter hit huvudvärkstsbletter dit. Näs spry och alla andra jävla saker som gör mig frisk..
Men halsen... Den tar dö på mig fan vad ont jag har... Vart är mammas mediciner när jag behöver dem ?!

Ovido - Quiz & Flashcards