Alla inlägg den 27 september 2012

Av kunz - 27 september 2012 20:35

Puh känns skit bra med fredag i morgon !
Fast ska bara få skoldagen avklarad först innan man kan ta helg och andas ut. Sen tror jag det bara är 4-5 veckor kvar SEN DRAR JAG TILL STOCKHOLM !!!
Bara över helgen men ändå :)

Men tror jag ska sova snart har haft en liten hund som har väckt mig från och till under gårdagens natt & stressade genom morgonen. & satt på ännu ett "möte" med rektorn så har slitit ut mig lagom idag.


& Madde fixade mina naglar innan.. Eftersom jag själv inte har tålamod till att fixa naglar så är det så jäkla bra att ha Madde till det ;)

Av kunz - 27 september 2012 20:35

Puh känns skit bra med fredag i morgon !
Fast ska bara få skoldagen avklarad först innan man kan ta helg och andas ut. Sen tror jag det bara är 4-5 veckor kvar SEN DRAR JAG TILL STOCKHOLM !!!
Bara över helgen men ändå :)

Men tror jag ska sova snart har haft en liten hund som har väckt mig från och till under gårdagens natt & stressade genom morgonen. & satt på ännu ett "möte" med rektorn så har slitit ut mig lagom idag.


& Madde fixade mina naglar innan.. Eftersom jag själv inte har tålamod till att fixa naglar så är det så jäkla bra att ha Madde till det ;)

Av kunz - 27 september 2012 18:57

Sitter just nu med den röda ansiktsmasken som bränner skönt i ansiktek .. känndes att det behövdes efter denna dagen. Snart dags att skölja av den och återfukta ansiktet och massa.. har misskött min hud så länge så det är dags att börja ta hand om den igen.
Jag menar... har varigt så jävla arg och irriterad idag, sovit dåligt, ätit dåligt och varför ska inte vissa personer göra det värre?
Jaja payback is a bitch... eller som på alla tumblr bilder jag låter karman ta er.


 
 
Prudukterna som jag använder.. dyra men så svinigt bra !

Ovido - Quiz & Flashcards