Alla inlägg den 6 september 2012

Av kunz - 6 september 2012 19:34

Dags att börja lugna ner sig och ta det lugnt så jag kan somna senare, det gör jag med mat lagning ( halv 8 hos mig )
Sen blir det en sagostund ( Once upon a time )
Sen väntar jag bara att morgondagen ska bli 14 så jag kan åka hem och fixa mig sen hem till Erik. Har saknat honom så jappjapp det är bara till att vänta...

Av kunz - 6 september 2012 17:09

Sitter och fräter bort hår från mina ben.. & fan vad äckligt det luktar.. Luktar typ sur fis.. Ska nog fortsätta med att vaxa eller raka benen...

Av kunz - 6 september 2012 17:09

Sitter och fräter bort hår från mina ben.. & fan vad äckligt det luktar.. Luktar typ sur fis.. Ska nog fortsätta med att vaxa eller raka benen...

Av kunz - 6 september 2012 08:31

Ja en sak är säker. Sommaren är över. Eller enligt mig har det inte ens varigt någon sommar detta året. Hade suttit jävligt fint att åka utomlands och fått lite värme & framförallt färg !
Blir deprimerad att det är höst och snart vinter. Jag är ingen vinter tjej absolut inte, det ska vara värme, lätt klätt och heldagar på stranden & helst utomlands men man kan alltid drömma...

Av kunz - 6 september 2012 07:46

Ovido - Quiz & Flashcards