Alla inlägg den 12 september 2012

Av kunz - 12 september 2012 20:53

Haha pallar inte med det !
Kollade på alla bilder från USA innan idag. JÄVLAR vad tjock jag va haha värsta fotboll till huvud ! ( om man jämför med nu alltså )
Men men.
Jag har en mamma som är väldigt duktig på att klaga på min rumpa för enligt henne har jag ingen ( tack eller något ?)
Hade ett par gaaaammmla jeans på mig innan.. Okej mindre än ett år gamla. Iallafall så höll jag på att tappa dem, och hon sa " sätt bälte i dom "
Så drar jag upp jeansen & visar hur stora de är i låren. Och då kom det, svaret varför jag jämt är så förkyld hela tiden. Jag tar fan inte hand om min kropp, äter, tränar & sover dåligt = rasar i vikt enligt mamma.
Enligt mig är det bara bra pallar inte bära på dessa extra kilona.
Men det kanske är dags att inse att man kan gå ner i antal fett kilo & bygga muskler istället & äta bra & allt annat så jag slipper all huvudvärk & alla andra problem.
En utmaning BÖRJA RÖRA PÅ FETTET AMANDA !

Av kunz - 12 september 2012 10:07

Pallar inte !
Vill hem, har typ feber och jag sitter i skolan ?
Sitter hellre med skolarbeten i helgen istället !

Sitter och gör intervju fråger INTRESSANT DÅ... 
Så jävla drygt att ha lektion från 09:20 till 10:40 men det är väl bara till att bita ihop eller?

Ovido - Quiz & Flashcards