Alla inlägg den 16 september 2012

Av kunz - 16 september 2012 21:25

Men bra Amanda !
Eller ja.. Jag och jag... Min energi.
Varför är jag så slö om dagarna för ?
& får all min energi när jag ska varva ner & förhoppningsvis somna.
Men nejdå, då kommer all energi som jag egentligen skulle ha under dagen.
Den kommer som ett bombnedslag & helt plötsligt stog jag på huvudet i syrrans säng & sjöng... Helt ensam på hennes rum & där står jag upp och ner och underhåller mig själv.
Ehe normal.. Nej då här ska man stå ut !

Av kunz - 16 september 2012 12:58

Vart tog denna helgen vägen
Hann inte mer än att blinka innan det var söndag igen men det värsta är väl att det är måndag i morgon som börjar med ett helvete till lärare.

Min söndag spenderas genom att sitta & vänta på bussar komma hem och duscha & känna sig fräsch sen plugga kanske.

Och bara en parantes så har jag & Erik hållit ihop 1 månad idag & fler månader ska det bli.
Vi kom även fram till att vi har pratat drygt 6 månader... & jävlar fort det har gått.



( och ja det står den 24 augusti på facebook saken men vi ändrade inte förrän då.. Puss )

!

Av kunz - 16 september 2012 11:36

Ovido - Quiz & Flashcards