Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Tidsfördriv så frågor och svar

Av kunz - 25 september 2012 19:31

1. Är du singel? Nej, och vill inte bli !

2. Säg en snygg person. Lexi

3. Har du syskon? Isåfall, hur många, ålder? En syrra som är 18

4. Något är fel, den första personen/personerna du vänder dig till? Mamma

5. Hur många kan du berätta allt för? De flesta tror jag, ja de jag vet jag kan lita på.

6. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja

7. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Absolut, han är det bästa jag har !

8. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Jag har inte kysst någon, det var hon som våldkysste mig..

9. Favoritlåt? Har ingen absolut favorit, allt beror på mitt humör.

10. Favoritfärg? Allt funkar för mig.

11. Bästa vän? Gick bort för 1 år sedan

12. Favoritprogram? Once upon a time eller Alcatraz

13. Är du svensk? Inte helt.

14. Vart bor du? Hemma

15. En underbar person? Erik

16. Fem personer som du älskar? Erik, Mamma, Vivi, Stina, Ellen

17. Vart är du nu? Inte där du är iallafall.

18. De stiligaste i din klass? Lexi,Madde,Yasse,Johanna, Jessica och Harissa så klart !

19. Vem kan du berätta allt för? Erik & Ellen

20. Favorit djur? Hundar är väl en av favoriterna

21. Hur lång är du? Lång? Nej kort !

22. Vem gillar du? Men vafan.. Erik !

23. Favorit film? Allt för min syster.

24. Vill du flytta? Isåfall, vart? Inom Sverige: Göteborg eller Stockholm. Utomlands, USA, New York eller Los Angeles

25. De störiga i din klass? Vårt tjej gäng tar ju för sig så det är väl vi som är det ;)

26. Har mest minnen med? Linnea + familj

27. Favorit godis? Choklad !

28. En som du inte kan leva utan? Familjen, vänner & Erik så klart !

29. Vad drack du senast? Äppel juice

30. Har du ett liv?  Jag hade väl inte svarat på detta annars eller?
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kunz - 9 januari 2013 17:56

Måste verkligen få skriva av mig, för prata, det hjälper inte.Vem har ett liv som är en dans på rosor? Inte jag iallafall, mitt liv är väl som att gå på en spikmatta. Alltid ett sne steg varje dag, det räcker att jag säger något och någon blir förban...

Av kunz - 23 december 2012 23:27

Tror inte att det bara är jag som inte har någon julkänsla över huvudtaget. Men allt har ju sin anledning. Jag har 3 anledningar.. Julen är överskattad.. Den är inte som den va för 12 år sedan då familjen va hel & full av kärlek. Blir deprimerad ...

Av kunz - 9 december 2012 20:16

Detta är väl en ny start... Som jag inte ser så positiv just nu. Svårt att packa ner kläder för en vecka hos mamma för allra första gången i mitt liv och jag trivs inte med att pendla mellan mina föräldrar, det känns lite som att skickas fram och til...

Av kunz - 9 december 2012 17:21

Mirror, mirror, on my wall. I just want to be thin, pretty and tall. Mirror, mirror, if I change my hair, maybe someone will start to care ? Mirror, mirror, if I starve myself, at least i'll be beautiful, forget my health. Mirror, mirror, if I cut...

Ovido - Quiz & Flashcards