Alla inlägg under september 2012

Av kunz - 17 september 2012 11:23

Ja det är verkligen dags att få tummarna ur röven och ta tag i mitt liv.
Efter att ha pratat ut med mamma igår så fick det mig att inse saker och ting.
Jag är för stressad & får aldrig ta det lugnt. Är alltid stressad över allting hinner knappast andas mellan alla saker jag ska göra, fram och tillbaka till skolan, skolarbeten, städa, fram och tillbaka till Erik och så mycket annat där emellan. Uh det tar kål på mig !
Kan ju aldrig slappna av.
Nej det är dags att övertala mamma att vi ska åka in till hennes lokal så hon kan ge mig en massage ( som hon är skyldig mig )
Kanske åka in till stan & köpa en ny väska så jag kan lägga det åt sidan.
Min "to do" lista är lång.. Riktigt lång & handlar bara om mig själv.
Jag behöver åka iväg själv & få andas ut.
Om pengarna hade räckt till så hade jag satt mig på ett flyg till solen.
Men pengar.. Ja det har jag inte så det räcker till. Det skriker pank i plånboken !

Av kunz - 16 september 2012 21:25

Men bra Amanda !
Eller ja.. Jag och jag... Min energi.
Varför är jag så slö om dagarna för ?
& får all min energi när jag ska varva ner & förhoppningsvis somna.
Men nejdå, då kommer all energi som jag egentligen skulle ha under dagen.
Den kommer som ett bombnedslag & helt plötsligt stog jag på huvudet i syrrans säng & sjöng... Helt ensam på hennes rum & där står jag upp och ner och underhåller mig själv.
Ehe normal.. Nej då här ska man stå ut !

Av kunz - 16 september 2012 12:58

Vart tog denna helgen vägen
Hann inte mer än att blinka innan det var söndag igen men det värsta är väl att det är måndag i morgon som börjar med ett helvete till lärare.

Min söndag spenderas genom att sitta & vänta på bussar komma hem och duscha & känna sig fräsch sen plugga kanske.

Och bara en parantes så har jag & Erik hållit ihop 1 månad idag & fler månader ska det bli.
Vi kom även fram till att vi har pratat drygt 6 månader... & jävlar fort det har gått.



( och ja det står den 24 augusti på facebook saken men vi ändrade inte förrän då.. Puss )

!

Av kunz - 16 september 2012 11:36

Av kunz - 14 september 2012 16:43

Förutom att det regnar !

Av kunz - 14 september 2012 00:15

Jaha inte en hel natt sömn här inte.
Vaknade nyss över att jag stor bölade.
Det var verkligen en dröm som jag inte kunde skilja på om det var en dröm eller om det var i verkligheten.
Erik sa de orden jag aldrig någonsinn vill höra " detta funkar inte, jag gör slut " och att han knuffar iväg mig ut ur hans rum & sen ut ur huset.
Vill inte somna om utan ha han bredvid här nu !

Av kunz - 13 september 2012 21:25

Alltså det är sjukt rastlös jag är !
Behöver springa eller något.
Har energi till minst 40 personer som är döda !
Men klart som fan att denna äckliga känslan i kroppen hindrar mig att göra allt. Har en huvudvärk som vill döda mig. Och en obehaglig känsla i munnen det spänner som fan och det spänner inne i gummen till örat upp till huvudet.
Sjuk eller förkyld eller frisk min kropp gör aldrig någon nytta så jag mår bra.
Byta kropp någon?

Av kunz - 13 september 2012 18:39

                             

Ovido - Quiz & Flashcards