Alla inlägg under september 2012

Av kunz - 3 september 2012 20:56

Ååh kom nyss ut ur duschen & fönade håret HELVETES JÄVLA PISS DET ÄR FÖR FAN SVART !!!!
Ändå lyssnade jag på mamma & tog en ljusare färg men nä SVART är håret FITTA ALLSTÅ JAG KOMMER INTE VISA MIG UTE LÄNGRE. Ser fullkomligt ut som en ******. Så grattis Erik nu kan du kalla mig det jag tar illa upp av :(

Det ser inte svart ut på bilden eller hur?
I verkligheten men jodå SVART

Av kunz - 3 september 2012 17:06

Knappt hunnit vara hemma innnan man ska in till stan igen och göra någora ärenden " suck "

Ska på möte och kolla upp lite saker, sen blir det till apoteket och fixa lite tabletter och kanske hårfärg.. om jag kan komma på någon snygg hårfärg !

Förslag tack !

Av kunz - 3 september 2012 13:23

Måndag.. fan vad jag hatar det !

Har en så jävla dryg dag i skolan svin långa lektioner som inte är roliga alls. Uh fuck detta vill HEM

Ska fan slänga mig i sängen med jävla massa choklad och bli fet !

Är fett arg... vaknat på fel sida i dag, och det märks !

Kanske ska ta och internet shoppa ikväll så jag blir på bättre humör....

Av kunz - 2 september 2012 17:20

Efter att ha spenderat hela helgen med Erik så är jag sjukt trött, för det blir oftast sömnlösa nätter för mig för jag kan inte sova när det är ljust eller ljud runt omkring. Men det är väl smällar man får ta ibland eller hur?


Kom hem frör någon timme sedan så satte mig framför tvn för att se Once upon a time. 

Slängde mig i duschen och nu ligger jag i sängen med min one piece och ska sätta på en film och hoppas att jag mår bättre.


Ovido - Quiz & Flashcards